tirsdag 21. juni 2011

Oskar kan sitte sjølv!

I dag klarte Oskar å sitte sjølv i eit hjørne med sklimatte under rumpa, sjå sjølv :


Er ikkje eg flink???? Ganske stolt sjølv i alle fall ;)

Oskar kan sitte rett,
Oskar kan sitte rett,
1, 2, 3, 4
Oskar kan sitte rett!

Odd filma også, men mine tekniske ferdigheter er ikkje på topp, so eg klare ikkje å snu filmen rett vei - men om du hallar litt på haudet går det heilt fint ;)


I går hadde vi ein kjempefin dag på Ankerskogen svømmehall og Oskar bada i 2 1/2 time i varmtvannsbasseng! Det var so deilig at vi gløymde heilt å ta bilder....

Men her er bilde av meg og verdens beste Emilbror!

Ulrik var opptatt med å ballansere ballong på haudet ;)

6 kommentarer:

  1. SÅ FLOTT!!! :D!!! Takk for at du delte det kjempefint øyblikket!
    ps. Ulrik e flink og! ;)

    SvarSlett
  2. ÅÅååå.... so STOLT han ser ut!! :) ja eg fikk tårer i augene eg og!! Flinke Oskar!!

    SvarSlett
  3. Fantastisk kjekt!

    SvarSlett
  4. Ja, det er veldig kjekt å sjå kva Oskar kan klare å få til, men sjølv om han klarer dette når vi trenar er ikkje forandringane i kvardagen so store. Han kan no snu haudet litt bedre når han sit i vogna, men ellers ser vi ikkje so mykje endå... Vegen er lang - men dersom vi ikkje prøvar kjem vi ingen vei. Ingen mirakel har skjedd endå og det forventar vi heller ikkje... Men vi gledar oss over det vesle vi ser og prøver å konsentrere oss om det vi har her og no :)

    SvarSlett
  5. Da har jeg fått lest meg hit, resten får jeg ta i morgen:) Du har tre flotte gutter, flinke storebrødre og en knusbedårende liten Oskar;-) En vakker gutt med et leit utgangspunkt som du og familien ser ut til å takle på en helt fantastisk måte. Klart det blir rot og kaos og styr, og døgnet skulle hatt flere timer. Men hva gjør det når barnet ditt smiler og har en god dag?

    Har dere vært på Frambu før? Vi fikk ingen endelig bekreftelse på diagnosen til A før tidligere i år, og har ikke vært i kontakt med Frambu enda. Men jeg har hørt at de som har vært der har hatt stort utbytte av oppholdet.

    Ha ei god uke, jeg skal ha første dagen på jobb etter sommerferien i morgen og kjenner at jeg bør krype til køys;-)
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  6. Hei Hanne :)

    Vi har ikkje vore på Frambu endå, men har lagt fram ønske om å få til eit opphald ilag med eit par andre familier som har barn med samme diagnose. Mamma og pappa var der på besteforeldrekurs i juni og var imponert over kor flinke dei er. Vi skal også søke om at dei kjem hit for å informere kommuna om Oskar sin sjukdom. No er det natta her også <3

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)