lørdag 21. mai 2011

Familie og venner

Vi hadde aldri klart å komme oss igjennom dette om det ikkje hadde vore for at vi har ei fantastisk familie, veldig gode vennar og naboar som stiller opp.

Mamma og pappa som berre trengte 2 sekund å tenke seg om før dei pakka og tok med seg dei to største gutane til Bergen då det storma som værst, som alltid stiller opp og er der enten på telefon eller her heime. Eg e uendelig gla i dåkke!

Systene som alltid bryr seg og er der. Minstesystå og sambuaren som er heilt på den andre sida av jorda, men tilbyr masse varme og støtte når eg treng det. Mellomstesystå og mannen som tok med seg gutane på ferietur i fjor sommar når vi ikkje fekk det til sjølve og som titt og ofte inviterar dei to største på overnatting so dei kan få seg ei pause frå alt. Dåkke veit sjølve kor mykje dåkke betyr for meg <3

Bestemor som alltid har gode ord og ein god klem når det trengst, og resten av familia vår som er der.

Svoger og svigerinne som har stilt med husrom for at vi skal ha mulighet til å reise på kiropraktor på austlandet, noko vi aldri kunne gjort uten dei...

Gode vennar som aldri sluttar å invitere oss med, sjølv om vi ikkje alltid kan bli med. Håpe dåkke aldri sluttar med det! Som har tatt med gutane på camping på Reed, komt med lunsj og ein god prat, køyrt på fritidsaktivitetar og masse meir. Eg er takknemmelig for at vi har en stor vennekrets og det håpar eg at dei veit.

Naboar som har komt på døra med bollar og pizza, heimebaka brød, tatt med katten til veterinær, støvsuga golva når eg ikkje rakk det sjølv - heldigvis klarer vi det meste sjølve no - men jammen va det godt i begynnelsen når vi kom heim frå sjukehuset. Ingen nevnt - ingen glemt!

Ein fantastisk barnehage med eit omsorgsfullt og flott personale, og barna der som Oskar er kjempegla i <3

Karina som har ein gut som er veldig lik Oskar, som eg kan spørre om alt mellom himmel og jord. Eg har aldri møtt henne, men føler allikavel at ho har blitt ein nær venn. Ein som virkelig forstår korleis det er å vere mamma i ein slik situasjon... Takk Karina! Håper at vi kan treffast til sommaren :)

Alle dei som bryr seg om korleis vi har det og kjem med gode ord.
Ikkje minst er eg takknemmelig for at alle desse bryr seg om både Oskar og brorane hans, og bryr seg om Oskar for den han er. Eg får ikkje fortalt ofte og godt nok kor mykje dåkke betyr alle sammen, men dette er mi takk til alle dåkke.

Og takk for alle dei positive tilbakemeldingane som har komt etter at eg starta bloggen <3

2 kommentarer:

  1. *Rørt til tårer* Takk Sissel ♥ Du gir meg like mye tilbake! Når sjukdommen og ulykka først var ute, er jeg glad for at vi fant hverandre! Jeg håper også vi kan treffest i sommer!!

    Flott innlegg, som nokk rører flere enn meg ♥ Ha en fin lørdagskvel ♥

    SvarSlett
  2. Der kom tårene, kjempeflott at dåkke he støtte rundt dåkke Sissel... Beundring til heile familia di :) Stå på.
    Ann

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)