mandag 30. januar 2012

Spysykje og helikoptertur

Har i grunnen venta litt på det no i spysykjesesongen,
men håpa i det lengste at vi skulle unngå det...

I går kveld våkna Oskar opp igjen etter å ha sove
ei stund - og i det Odd skulle legge han opp i
senga igjen - kasta han opp...

No er i grunnen vi og Oskar ganske vande med oppkast
på grunn av at Oskar har refluks...
men då får han ikkje slike brekningar som han
hadde i går - vo prøvde først å gi han sos-blanding for
å sjå om den kunne holde seg i magen, men
det gjekk berre ein liten halvtime - så kom alt i retur igjen...

Så då var det berre å ringe 113 (noko som eg aldri hadde gjort
før Oskar fekk diagnosa si - og aldri hadde trudd at eg
skulle syns var ein ganske rutineprega sak - men det har
det faktisk blitt dei siste 2 åra) - for å få transport til sjukehuset.

Når Oskar spyr reiser vi med helikopter - noko eg heller aldri hadde gjort
før vi reiste for første gang i august 2010...men det har vi også blitt vande med...

Dette er selvfølgelig eit bilde eg fant på nettet :)

Vi kom inn til barneavdelinga i natt i halv to tida - og
i firetida kunne vi endelig legge oss å sove etter at Oskar
hadde fått satt kanyle med intravenøs glukose (med ekstra natrium og kalium)
og lipidar (trur det er eit slags fettstoff)

Vi blir ganske stedsbunde med slangane vi skal ha med oss ;)


Oskar får intravenøsen i foten (etter ønske frå meg) for då er
det enklare å f.eks skifte body om han spyr på den -
og han slepp å slå til seg sjølv med all bandasjen på armen...

I dag har det gått bedre og bedre med Oskar :)))

Vi har kobla frå intravenøsen og han har fått sos-blanding i magen
i staden - og han har beholdt det! Så no håpar vi på heimreise i mårgå -
så får vi gjere oss klar til tur til Haukeland på onsdags ettermiddag...

Og eg må berre skryte av personalet er på barneavdelinga i Førde
som tar utrulig godt vare på oss når vi er her!
All ære til englane i kvitt!!!

Klem frå Sissel

1 kommentar:

  1. Godt å høre at det går bedre, selv om jeg så at han har fått diare. Gode gutten din, gi han en klem fra meg:) Og så skal jeg hilse fra Alexander som ble veldig misunnelig på dere som fikk kjøre helikopter:D

    Vi har fått hilse på englene i hvitt vi også, og jeg må smile litt når du skriver om rutine ved å ringe 113. Vi fikk noen år julekort fra Barneavdelinga her i Ålesund, og da veit du at jeg veit;-) Alexander har epilepsi som gir kraftige krampeanfall ved infeksjoner, anfall med fare for å gå over i status-anfall og sykehusinnlegging ved første krampe. Og med en imunsviktsykdom så har det vært en del infeksjoner opp gjennom årene. Mamman min jobber på AMK her i Ålesund, og utrolig nok så møtte vi aldrig henne når vi ringte inn. Heldigvis bedre med årene, selv om vi hadde en ugrei runde i mars/april i fjor.

    Og du: jeg skal ikke slutte å blogge, jeg hadde savnet dere alt for mye:) Men Alexander har blitt tenåring og jeg har gått et par runder med meg selv på hvor grensene går, både Alexander sine og mine.
    Men du er hjertelig velkommen på kaffe når som helst altså;-)

    God klem til dere, og god bedring.
    Hanne:)

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)