mandag 9. januar 2012

Innlegg nr 100!!! Og bilde frå VG-fotograf Magnar Kirknes :)

Då har eg faktisk skreve 100 innlegg
på bloggen til Oskar ;)

For min eigen del er bloggen god terapi,
eg håpar at den kanskje kan vere
til hjelp for andre og
sist, men ikkje minst :
Eg har hatt stor glede av å vise dåkke
for ein fantastisk gut Oskar er!

Han har, til tross for sitt handikapp :

- alltid eit smil på lur, som faktisk kan
smelte ein isklump!
- jernvilje
- han gir ALDRI opp
- og er verdens skjønnaste lisjebror

Eg håpar at dåkke har like stor
glede av å lese bloggen -
som eg har av å skrive den :)

Her kjem bilder frå då vi hadde VG på besøk
(fotograf Magnar Kirknes)

Nydelige guten vår!

Familiebilde :)
Ulrik var litt fornærma fordi dette bildet ikkje kom på
trykk i VG (for han hadde også lyst til å bli kjendis)
So då får eg vise det fram her i staden ;)


Mat må helten ha ;)

Joho!!!



Spennande med bok :)


Oskar og papsen

Då får eg sette kurs mot dei neste 100 innlegga -
og håpe du blir med!

Blir utrulig gla for dei som kommentera
på bloggen vår -
og kjekt om fleire vil vere følgarar også :)

Klem frå Sissel

7 kommentarer:

  1. Herlig å lese her!

    :)

    Siv Una

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av dere alle! Selvfølgelig vil Ulrik være kjendis!! Sebastian synes også det var stort å skulle være i avisa :) Men han blir jo i hvertfall kjendis her på bloggen :))

    Vi følger dere videre i tykt og tynt, Sissel!
    ♥ Klem! ♥

    SvarSlett
  3. Hei kjære Sissel :)

    Så flotte og uttrykksfulle bilder :) Og ja Oscar er nydelig! Fantastisk fint bilde av han, det fortjener ei stoor ramme på veggen ;)

    Kjekt å følge både denne og den andre bloggen din, du er ei flott mamma og kreativ dame ♥

    Store klemmer frå Anita (DraumeHjerte)

    SvarSlett
  4. Kjære Sissel.
    Fantastisk fine bilder - masse glede å lese i bildene. Og så har du to andre flotte gutter også.
    Klem Inger

    SvarSlett
  5. Er så einig med Frk Åsnes over her.

    Det er så interessant å fylgje dokke.

    Du har ei fantastisk flott familie, og kjekt at storegutane blir kjendisar her !!

    Ynskjer dokke ein fin dag vidare.

    klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Kjempefine bilder av en flott familie!Veldig interessant og rørende og følge bloggen din, jeg henger gjerne på fortsettelsen!

    Sender varme klemmer til hele gjengen!

    Marianne. <3

    SvarSlett
  7. Gleder meg til de 100 neste, sammen med deg, med Oskar, med storebrorane og pappan og dagane deres. Jeg er så glad vi fant hverandre Sissel:)

    Håper uka er fin og forma god,
    varm klem
    Hanne:)

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)