søndag 29. januar 2012

Augepeikebok

Då har eg komt i klippe og laminere modus ;)

Sist Anne-Merete (frå statped) var på besøk,
vart vi enige om å lage augepeikebok til Oskar.
Kvar av sidene har eit vindu som Oskar kan
sjå gjennom, og deretter velge med augene kva han vil.


Ferdig med dei 5 første sidene!

Det han velg har "peikarar" til andre sider som han
kan velge frå. Slik kan Oskar - vel og merke
på ein ganske tungvindt måte - sjølv bestemme
kva han vil gjere på eller seie :)

Dette er ein sped start -
men ei stor utvikling frå å berre bruke kort
slik som vi har gjort så langt.
Og det vil bli eit enda lenger framskritt når han
kan starte opp med datahjelpemiddel!

Anne-Merete har vore så snill å lage den til -
og no i helga har eg fått printa ut alle sidene
og begynnt med klippinga ;)


Meir klippearbeid til kvelden :)

Dette skal bli veldig spennande å prøve ut,
men først må eg kjøpe meir lamineringsark slik
at eg får ordna alle sidene -
og så må eg finne noken som kan vere så grei
å hefte sammen sidene til oss :) 

Bilda på framsida peikar mot andre sider lenger bak i boka

Klem frå Sissel

1 kommentar:

  1. Så flott - og så flink du er som gjør hele jobben selv!
    Lurer på om dette kan være en god idé for oss, ikke som øyepekebok, men som "vanlig" pekebok... Vi har jo en liten på besøk som ikke har særlig språk... :-)
    Ønsker dere en fin dag, håper formen er bedre og at dere kommer dere hjem i dag! <3
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)