lørdag 8. desember 2012

Ukeplan og overraskelse ;)

Som mange som følger med på facebooksida til Oskar sikkert
har fått med seg for lenge sida - så har eg vunne ein ukeplan
til Oskar på ei konkurranse som "Ukeplan" har hatt på sine
facebooksider :) Vil benytte anledninga her også til å takke
alle som stemte fram Oskaren vår - og som faktisk både klarte
å sperre chatten sin mm i sin iver etter å hjelpe til ;)

Må innrømme at det heile tok litt av - og eg hadde ein følelse
av å vere i "bakrus" dagen etterpå - vart nesten meir spennande
enn eg hadde rekna med at det skulle vere...
MEN : det kjekkaste av alt var at Ukeplan ga vekk ein premie
til henne som kom på andreplass også (som eg syns fortjente
den like masse som oss)! Utrulig flott gjort av Ukeplan syns eg!

Eg har lenge hatt ein draum om å få ordna ein slik plan til Oskar,
både fordi eg hadde ein plan om korleis eg kunne lage den litt annleis -
og fordi eg syns den er eit dekorativt hjelpemiddel i kvardagen,
både for oss, assistentane og andre som er innom oss
"i tide og utide" ;) No har planen komt på veggen her heime -
og eg syns den vart kjempefin! Foreløpig heng den i trappeoppgangen -
men planen er at denne skal henge på oppholdsrommet til Oskar i
påbygget (om det ein gang blir påbygg her heime).


Syns den vart kjempefin!


TUSEN TAKK TIL SIRI I UKEPLAN :)))
Og tusen takk til Tanja som har designa denne planen kun
til Oskar - ho har gjort ein flott jobb! Denne planen er faktisk
designa på Eurofoto på Reed (som er eigd av Japan Foto) -
ikkje så langt herifrå, og ein plass vi svippar innom på besøk i blant
fordi vi har gode vennar der inne ;)

Ukeplan si side finn dåkke HER

Så var det over til den store overraskelsen vi fekk -
skjønnar at ein del av dåkke har lurt veldig på kva det kan vere
på Oskar si facebookside ;)

Her kjem ei litt utrulig historie :

Då eg la ut historia til Oskar for å sjå om vi kunne vinne ein
ukeplan til han, så var eg på nippet til å trekke meg fordi eg syns
at Trude Sommer som også hadde mange stemmer fortjente den
like masse som oss <3 Dette hadde nok ein del fått med seg. No vant no vi
ukeplanen og Trude fekk også ein - så det ordna seg til det beste for alle.

MEN - ei kjekke dame som heiter Ingelin hadde eit ønske om at Oskar skulle
få planen uansett om vi vant eller ikkje ;) Så ho starta ein innsamlingsaksjon
på facebook (på ei hemmelig side, som eg ikkje visste om før seinare) der ho
samla inn pengar til ein slik plan til Oskar :) Det mest utrulige er at denne kjekke
dama er ein av dei ansatte på Kiwi i Polljen, ikkje ei eg kjenner godt i
utgangspunktet - men ei eg pratar med når vi treffast og som eg har
på facebook. Når vi kom heim frå Hamar kom ho på besøk med
eit stort kort med 57! namn på og 3000 kroner til oss
og Oskar!

Eg er så utrulig rørt over kor masse godt som finst i folk!
Det er tydelig at Oskar si historie rører ved hjertet til andre mennesker også <3
No skal det seiast at eg er utrulig gla for pengane vi fekk, og dei har eg delvis
brukt til å designe planen til Oskar og tilbehøret, men mest av alt er eg takknemmelig
for den støtta vi har frå andre! Det finst så utrulig mykje godt her i verda!
Eg skal tenke godt over kva vi skal bruke resten av pengane til etterkvart.

TUSEN HJERTELIG TAKK TIL INGELIN OG ALLE DÅKKE SOM
VAR MED PÅ DETTE!

Ellers så har den siste tida gått i ett, samtidig som vi prøver å bli klar til jul -
så har denne veka gått med til mykje møter og reising.
Vi har hatt både husmøte ang påbygget (noko som har tatt i overkant lang tid),
ansvarsgruppemøte der vi har starta med planlegginga av skulestart for guten,
ASK-nettverk på Sandane (alternativ og supplerande kommunikasjon) og
avslutta med eit besøk på barnehabiliteringa i Førde.



Vi prøver å blir klar til jul, og då må både julegavene pakkast inn....


.....og vi må pynte litt ;)



Oskar har vore frisk og i fin form etter at vi kom heim frå
Hamar - og har sove godt på nettene :)
Men i går merka vi at han begynte å bli forkjøla,
og han har hatt ei litt urolig natt i natt - men til no har han
sluppe unna feberen, så kanskje kanskje det går bra...
Heldigvis er det ei stund igjen til julafta enno,
for eg må innrømme at den store skrekken er å måtte tilbringe
jula på sjukehus....

I mårgå skal vi bake pepperkaker og julemenn ilag med familien,
og eit par ekstra tenåringar vi har fått låne i helga,
ein tradisjon vi har hatt dei siste 11 åra etter at vi flytta i eige hus.
Så det gledar vi oss til!
Og neste helg kjem tante Linda heim (systå mi) frå New Zealand -
det skal i alle fall bli kjekt - for no er det 1 1/2 år sidan sist
vi fekk gi henne ein stooooooor klem :)

Ha ei flott helg alle sammen!

Klem frå Sissel




5 kommentarer:

  1. Sååå kjekt og sååå Fortent!!! Riktig god jul til deg og dine;)

    SvarSlett
  2. Veldig fortjent at dere vant, kjekt med slik kalender når det er mye å holde styr på, kommer nok en i hus her etterhvert litt å holde styr på med leger, fysio osv osv :)

    Ha en god søndag i morgen :)

    SvarSlett
  3. Hei. Jeg har ikke svarte på slik blogg før. Men vi har ei jente på seks år som har glutarsyreuri type 1. Vi bor på Hamar. Kunne tenkt meg å få kontakt med deg.

    SvarSlett
  4. Hei. Jeg har ikke svarte på slik blogg før. Men vi har ei jente på seks år som har glutarsyreuri type 1. Vi bor på Hamar. Kunne tenkt meg å få kontakt med deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Deg har eg leita etter :))))

      Kontakt meg på Mail sissel@clear-view.no - vi e på Hamar både i april og september i år, har kjempelyst til å treffe dåkke :)

      Klem frå Sissel

      Slett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)