onsdag 18. april 2012

Å klare å meistre

Noko av det som Oskar har størst glede
av er å kunne meistre ulike oppgåver -
og det legg dei stor vekt på her på PTØ-senteret.


Oskar sjekkar bilane han skal skubbe ned...

Det å kunne klare å (nesten) sitte åleine,
det å klare å skubbe ned bilar eller frukt,
det å kunne sitte på stol, halde ei skei eller ein
kopp i handa og føre den opp mot munnen for å
kunne ete eller drikke -
det gir stor meistringsglede!

Etter beinhard jobbing er det berre ein bil igjen!

Det som eg tidligare tok for gitt som mamma -
er no sjumilssteg for oss - og det gjer at eit
mammahjerte nesten flaumar over av glede for ein
tapper liten helt!


Full konsentrasjon for å skubbe maisen ned til dyra
på bondegården :)


Og her står bonden og dyra klar til å ta imot
maten! Oskar mata dyra med all frukta og
grønsakene heile tre gangar -
då var han heilt utslitt etter beinhard jobbing

I går når Oskar låg på golvet og vi spurte han om
han hadde vore flink til å trene - så sa Oskar
"JA!"
trur både eg og assistenten måpte litt...
har aldri høyrt han sagt det før -
han har ikkje sagt det etterpå, men når han har
klart det ein gang - så kan han kanskje klare
det fleire gangar også :)))


Så flink til å prøve å ta plastikkeplet!

Har hatt ein flott treningsdag i dag!

I mårgå kjem fysioterapeuten til Oskar hit og
skal vere med på trening ilag med assistenten til Oskar -
så då skal mamsen på shopping og kafebesøk ;)

Ha ein strålande kveld!

Klem frå Sissel

8 kommentarer:

  1. Ååå! Flinke Oskar! Her jubler vi av stolthet og glede hver gang veslekæll lærer noe nytt, men jeg klarer ikke engang å forestille meg hvor glade og stolte dere må være for framskritt. Ønsker dere en fin morgendag og masse lykke til videre :-) Klem

    SvarSlett
  2. Fantastiske guten<3Sit her og er rørt til tårer,medan gliset går frå øyre til øyre:)

    SvarSlett
  3. Heeeerlig <3
    Jeg GLEDER meg til i morgen!!!!
    KLEM

    SvarSlett
  4. Hvor flink han er ;) Fine tilrettelagte oppgaver til han

    SvarSlett
  5. Nå har jeg den boblende følelsen du vet, den som kommer når noe plutselig sitter.
    Og jeg har det for en gutt og en familie jeg ikke kjenner, men som jeg likevel har blitt glad i:) Og når jeg las "JA", da kom tårene - de gode:)

    Stor og god klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  6. Fleire som er rørt til tårer her. Stå på vidare!!! Glad i dåkke. Klem fra Merete

    SvarSlett
  7. Kjære, kjære Sissel! Jeg har tenkt masse på deg etter vårt utrolig koselige møte, takk for sist! Jeg beundrer slik din tenkemåte, og for en prins du har!! Så nydelig han er, og flott navn!!! Gratulerer med fremskritt, en varm klem til deg fra meg du får:)

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)