søndag 1. april 2012

Finaste påskepynten

Finaste påskepynten eg tar fram, er det
gutane mine har laga :)
Og på fredag kom Oskar heim med
årets produksjon!



Eg veit at Oskar treng mykje hjelp for
å få til dette - men han har stor glede
av å male, lime og krølle silkepapir....


...og hadde ikkje heilt lyst til å gi frå seg
det han hadde laga - men vi kunne få låne det :)))
hihi :)



Så no har det komt på plass -
ilag med det som storebrorane laga når
Ønske alle som lese bloggen til Oskar
EI STRÅLANDE FLOTT PÅSKE!

Klem frå Sissel :)

5 kommentarer:

  1. INGENTING er sååå vakkert som det ungene våre lager <3
    Flinke gutter du har !
    Ha en fortreffelig påske , bare tre uker til vi sees :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Lykke å få låne slike artistiske skapelser!!

    Kog deg, Klem Anna

    SvarSlett
  3. RIKTIG GOD PÅSKE TIL DERE OGSÅ!

    SvarSlett
  4. Nydelig pynt. Heldig du som fikk låne den. Klem, Drude

    SvarSlett
  5. Det er så kjekt å få hjem pynt som barna har laget - selv om det av og til er klart at de ikke nødvendigvis har gjort alt alene;) De har vært med, og det er jo det som teller:) Jeg har fått hjem den herligste påskekyllingen med ei brun skinnveske:D Og den drar på ei vogn med karse plantet i. Jeg beundrer slik oppfinnsomheten til de som jobber med barna våre Sissel, de får det til å funke selv om begrensningene er der.

    Og du - tusen takk for den utrolig fine kommentaren du la igjen hos meg tidligere i dag,
    jeg er akkurat like glad for at jeg har funnet bloggen din - det skal du vite:)

    Riktig god påske til deg og dine,
    kos deg med guttane over helga:)
    Varm klem - Hanne.

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)