søndag 10. juli 2011

Vanylvsråkk og bursdagsfest

Vi har hatt ei kjekk og hektisk helg, først var vi på Vanylvsråkk på fredag - eg og storegutane, det var ein kjempeopplevelse, spesiellt for Ulrik! Eg har ikkje sett på maken til konsertdiggar i heile mitt liv....Når Madcon gjekk på scena var det som om heile guten berre vart sett i fyr og flamme! Han sat på skuldrane mine mykje av konserten, og når mora vart for sliten lånte han skuldrane til onkel Ronny...og når han ikkje klarte meir fant han seg ein ungdom som løfta han opp - Ulrik rocka skikkelig ;) Det største høgdepunktet var når han fekk komme opp på scena - og jammen begynte han å danse! Yosef fekk låne hatten hans, og Ulrik trur eg ikkje har vore så nær "himmelriket" før.... Du kan no berre sjå bilda :

Ulrik er heilt i 100!!!

Madcon

Ulrik på scena ilag med Yosef

Ulrik diggar!!!!

Ulrik får autograf på hatten sin

Emil hadde fått seg plass heilt framme med scena, så han såg eg ikkje så mykje til før konserten var over - men han hadde hatt det kjempekjekt og dansa i tog med Yosef nedom scena! Ein kjempeopplevelse og eit flott arrangement - dersom du har sjansen vil eg så absolutt anbefale Vanylvsråkk for både store og små neste sommar!

I dag har vi hatt familieselskap her heime, eg har ikkje heilt oversikta over kor mange vi var - men det var nok i alle fall 35 stykke med stort og smått - kjempekjekt! Vi brukar å feire alle gutane samtidig fordi dei har bursdag 3 månader på rad - og når vi har så stor familie er det greit å slå det sammen syns vi. Ulrik vart 7 år i mai, Emil vart 12 år i juni og Oskar blir 2 år på lørdag neste helg. Oskar nekta å sove middag i dag, men det gjekk no greit allikavel. Vi har hatt god hjelp med kakebaksten - tusen takk til mamma, Linda og Sølvi som ordna kakene! Og hipp, hipp hurra for bursdagsgutane våre - vi er kjempegla i kvar og ein av dei!

Bursdagskake frå bakeriet (Turid er kjempeflink til å lage kaker) Og det måtte selvfølgelig vere Manchester Unitedkake!

Klar for fest - trøtt og svett

Vi må selvfølgelig blåse ut bursdagslysa

Masse folk = masse sko i gangen

Oskar kosa med baby :)



1 kommentar:

  1. Ulrik var KONGE på fredag,og vi har hatt ei strålande feiring i lag med dokke i dag:)

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)