tirsdag 5. juli 2011

Avkobling

For å klare å koble litt av i ein travel kvardag likar eg å styre i hagen og lage litt forskjellig rart ;) Eg har fått mange gode tips på facebook-sida "Tips & Inspirasjon til Hjemmet" der det er mange kreative sjeler, og ikkje minst Beate som er veldig flink til både å ha konkurransar og gi positive tilbakemeldingar. I ein travel kvardag er det viktig å finne noko som kan sette tankane over på noko anna enn sjukdom, trening, sonding mm... Og mi avkobling er dette :


Ramme med netting og ein liten hyllest til prinsen vår - på hjerta står det : til deg, fra hjertet, håp og lykke. Desse fekk Oskar med eit vennepar av oss til jul.

Spraylakka nokre gamle lykter og satt i netting og pynt, jammen vart dei nesten heilt nye ;)

Slike hjerter har vel funne vegen til andre enn meg sjølv også - eg er ikkje så flink til å bake, men likar å vise at eg set pris på dei vi har rundt oss som betyr så uendeleg mykje for oss... No held eg på med nokre prosjekt som innebær gamle vindu og netting - som forhåpentligvis skal bli ferdige ein gong og finne ein annan heim... ;)

Det blir dessverre ikkje tid til so mykje sånt, men eg kosar meg med det når eg har anledning, viktig å klare å stresse ned litt innimellom og gjere noke berre for seg sjølv (og kanskje litt til andre også ;)). Då har eg også meir å gi til Oskar og dei andre to gutane våre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)