mandag 23. april 2012

Tusen takk Ingebjørg :)

For ei stund sidan så oppdaga eg at ei av mine
venninner heimafrå er kjempeflink til å sy, og
lurte på om eg kunne få bestille ei bukse med
henne til Oskar :)

Her forrige veke hadde den komt i posten heime,
og då måtte selvfølgelig min kjære ta den med seg
ned hit - for eg var ganske spent på den ;)


Sjekk den kule buksa Ingebjørg har sydd til Oskar!
Rett og slett KNALLKUL :)



Og guten er veldig fornøgd også ;)))

Og når eg no ville ha kontonummeret - så fekk eg ikkje
betale for den ein gang..så eg må berre seie 1000 1000
TAKK til Ingebjørg for presangen Oskar fekk :)))

Klem frå Sissel


3 kommentarer:

  1. Så flott og spesiell bukse til prinsen.<3

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  2. For ei flott bukse, den var bare knallstilig!
    Og så god og myk som den så ut:)
    Snille Ingebjørg som ga den fine buksa.

    Håper dere har det fint Sissel,
    god klem:)

    SvarSlett
  3. For ei flott bukse! Elsker fargekombinasjonen!
    Håper alt står bra til på Hamar - tenker stadig på dere ♥
    Her gjenstår det bare å gi litt velling til veslekæll, også er det natta'n. Det kjenner jeg skal bli heeelt greit, hihi.
    Ha en super tirsdag da, dere :-)
    Klem

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)