onsdag 11. april 2012

Lotto :)

I dag har eg hatt eine assistenten til Oskar på
besøk for nokre jobbetimar,
så ho har laga lottospel til Oskar som
skal brukast på "Snurra" hans :)

Resultatet vart slik :


Har brukt boardmakersymbol til korta
(så lærer han nye symbol også) -
og har brukt forskjellige fargar på spela
slik at det blir litt lettare å sortere dei ;)


Desse skal eg ta med meg på PTØ-senteret
på lørdag og spørre om nokon vil vere med
å spele lotto ilag med meg og Oskar ;)

Kjekt - sosialt - og lærerikt!

Her er saknet stort - men det minkar på dagane
til eg skal reise, og i mellomtida kosa eg meg ilag
med storebrorane :) Og når eg kjem dit veit eg
at eg kjem til å sakne dei...slik er det berre...
Best når vi kan vere ilag alle sammen :)



Sjekk denne skjønne sjarmisen ;)

Klem frå Sissel




13 kommentarer:

  1. Så kreative dere er til å finne på spennende måter å lære på for Oscar.

    Får vi helse på han på Hamar?

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Satsar på at dåkke får treffe han ja ;)
      Tenkte kanskje at karane vil ta seg ein trilletur bort til Vikingskipet medan vi er der :)

      Slett
  2. Så flott !!
    Lærer dere han tegn til tale ? Spennende !!
    Snart ser du go´gutten din
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, Oskar klare ikkje å lære tegn til tale for han har ikkje kontroll over motorikken sin... Derfor brukar vi bildekort i staden - snart skal han starte opp med dataskjerm som lese augene :) Det blir spennande det!

      Klem

      Slett
  3. Jeg kunne godt vært med å spilt bildelotto. Så gøy ut.
    Så mange smarte ting dere lager.
    Klem, D

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette er kjempekjekt både for oss, Oskar, storeborane og vennane hans :) Og veldig sosialt :)

      Klem

      Slett
  4. Ditta blir kjekt :) Vi har en slik "snurre" på vei vi også :) Tror ikke den var heilt lik den Oskar har, men samme opplegget :) Skjønner godt du savner prinsen ♥ Men nå nærmer det jo seg med stormskritt. Og det er nok godt å få noen dager med kun storebrorane og. Blir ikke så ofte dei får 100% oppmerksomhet.

    Ha noen fine dager frem til avreise da :) Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne er kjempekjekk Karina - men blir endå kjekkare no når vi har laga lottospel, hittil har vi berre brukt den til ludo (litt avansert for ein 2åring) og stigespel. Men no blir det action her heime :) Håpe vi finne noken som vil spele ilag med oss ;)

      Klem

      Slett
  5. Kor kjekt han skal få det med Lottospel.
    Det er alle borna sin favoritt har eg inntrykk av.

    Du og dei du har rundt deg er utruleg kreative og flinke.

    Oscar kunne ikkje hatt betre mamma !

    Lukke til !

    klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Lotto er en favoritt her også, så supert at dere kan bruke "snurra" til det.
    Og A hadde lett spilt sammen med han;)
    Som mamma skulle man helst kunne delt seg på antall barn og være der for alle samtidig. Men det er sunt å savne også, så blir det ekstra stas når en sees igjen:)


    Ha en fin kveld og en super torsdag,
    varm klem:)

    SvarSlett
  7. Veldig fint spill - dette kommer til å bli mye moro!
    Skjønner godt det du skriver om savn...
    Fin torsdag til deg!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  8. For en skjønning:)..så gøy med Lotto..gøy for store og små..thi,hi:)

    SvarSlett
  9. Herlig ;) Ja lotto er artig ;)

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)