mandag 16. april 2012

Oskar kan sitte (nesten) sjølv!

No er vi på nytt treningsopphold på Hamar -
og må innrømme at eg fekk meg ein liten
AHA-opplevelse ;)

Vi fekk sett korleis Oskar kan klare å sitte
(nesten) sjølv på golvet :)))
Og det måtte selvfølgelig prøvast igjen på
ettermiddagen slik at vi fekk tatt bilde av det ;)



Sjå for ein flinke gut!

Her sit han på huk med føttene bak seg og lenar
seg framover med armskinner på,
og når han sitter slik treng ein berre å støtte i
skuldrane (minst mulig) for at han skal sitte sjølv :)
Dette gir heilt nye muligheiter for leik på golvet for Oskar
og kompisane hans - så dette var både kjekt -
og ganske rørande for eit mammahjerte :)

Vi trenar vidare i mårgå!
Og gledar oss til det :)))

Klem frå Sissel


10 kommentarer:

  1. Fantastiske guten vår<3Du er ein stor helt,Oskar<3

    SvarSlett
  2. Fantastisk !!!!!
    rørt på deres vegne !
    klem

    SvarSlett
  3. Herlig! Godt du tar vare på slike store øyeblikk;)

    SvarSlett
  4. Hurra for Oskar !
    Klem, Drude

    SvarSlett
  5. HERLIG!!!
    Kjente jeg ble litt rørt på deres vegne!
    GLEDER MEG TIL TOOOORSDAG:D
    KLEM

    SvarSlett
  6. Så flott!:)
    Slike framsteg er magiske♥
    Gode klemmar :)

    SvarSlett
  7. Fantastisk ♥ Hurra for Oskarprinsen din!!
    Klem Laila

    SvarSlett
  8. Nå fikk jeg tårer i øynene Sissel Astrid, kan bare forestille meg hvort stort dette er <3

    SvarSlett
  9. Kor kjekt for Oscar, og dokke hine.
    Sjå kor han nyt augneblinken :)
    Det er så flott at dokke ser så gode resultat av trenings-opphaldet, og meir blir det nok :)

    Lukke til vidare !!

    Varm klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  10. Kjære du, nå sitter jeg med klump i halsen og tårer i øynene.
    Rørt jeg også:)
    Hipp hurra for Oskar og god klem til deg.
    Lykke til videre:)

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)