tirsdag 30. august 2011

Brev frå bestevennen

Oskar er så heldig at han har ein bestaste bestevenn - Sondre! Det er viktig for alle å ha vennar, man kanskje litt ekstra viktig i ein sånn situasjon som Oskar er i. Han er har mange vennar og virkar til å vere godt likt i barneflokken både i barnehagen og heime i byggefeltet, men Sondre er bestevennen og står nedom veien og ropar på han - og er kjapp til å komme på besøk når anledninga byr seg ;) Eg som mamma er veldig gla for at Oskar har han og at dei bur så nær oss som dei gjer.

I dag fekk Oskar post frå bestisen, det kom i spesialleveranse med pedagogen til Oskar som kom ned hit for å vere med på treninga hans - og gjett om Oskar vart gla :)))) Og mora vart aldri som lite rørt....

Spennande :)

Ein kan no bli gla av mykje mindre enn dette.....

Tenk kor kjekt vi skal ha det ilag når eg kjeme heim Sondre!

Sondre har laga ein fin teikning til meg :)

Gledar meg til eg kjeme heim til Jesper, Milla og Sondre <3

Tusen tusen takk for brevet Sondre (og Linda) - det betyr nok meir enn dåkke anar....og det får meg til å endå ein gong tenke over kor gla eg er for at vi har eit så utrulig flott nettverk rundt oss - det gjer kvardagen så mykje mykje betre!

1 kommentar:

  1. Ja det varmer for alle å få brev og ditta var skikkeleg flott!!!

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)