fredag 16. mars 2012

Oppfølgar til "De tause tsunamiene"

Vi er på mange måtar veldig heldige!
For vi har vennar som bryr seg og støttar opp om
oss - sjølv om det kan vere vanskelig...
Vi er på mange måtar avsondra frå eit
vanlig sosialt liv, men våre vennar gløymer oss
ikkje allikavel!

Men ein merkar at det er vanskelig å vite kva ein
skal svare når meir perifere bekjente eller andre spør
korleis det går...fordi om eg skal fortelle korleis eg
egentlig har det - vil det ta eit par timar -
og det har nok dei fleste ikkje tid til...

Det blir ofte til at ein svarar at "Det går greit",
"Livet går sin skeive gang" eller "Vi har det stort sett bra"
Men sorga er det allikavel -
det føltest ut som om nokon drog hjertet ut av
kroppen min og trakka på det, den dagen for snart to år sidan -
og framleis jobbar eg med å få på plass bitane igjen.
Nokre dagar går det bra,
og andre dagar er det vanskelig...
Sånn er det berre....


Oskar 4 mnd

Kronikken var godt skreven - og eg
kjenner meg godt igjen i det å føle at ein mista eit barn,
sjølv om han fremdeles er her....
Oskar er ikkje den Oskaren han var før krisa,
men han er allikavel fremdeles Oskar -
om du forstår meg rett?

Oskar er ein fantastisk gut, som er her
og følger med på alt rundt seg - har gleder
og sorgar som alle andre barn.



Men det er vondt....
Vondt å tenke på framtida hans, korleis vil han ha det som
f.eks tenåring - når alle skal vere så like,
og han er så annleis, men samtidig ikkje det allikavel.
Vondt å sjå at han vil - men ikkje klarer det han har lyst til...

For Oskar vil - han vil vere med på det andre gjer,
og blir frustrert når han ikkje klarer...

MEN framfor alt er vi gla for at Oskar er her -
og vi skal gjere det vi kan for at han skal ha eit godt liv.
Vi vil gi han opplevingar som andre får,
sjølv om det betyr at ein må gjere det
på ein litt annen måte...



Og vi er takknemmelige for alle som bryr seg -
både om korleis det går med Oskar - korleis brorane
har det og korleis det går med oss!
Og om du lurer og spørr (og har tid) skal eg
svare så godt eg kan :)

Men sorga er også privat - den er vanskeleg å
sleppe andre inn i -
og det er vanskelig for andre å forstå -
fordi den må opplevast,
og det ønsker eg ikkje at nokon andre må...
Derfor er det kanskje like greit at dei ikkje forstår...

MEN
over til noko heilt anna :
Oskar er frisk og rask igjen -
og det gjer meg gla -
då kan vi gå ei helg uten sjukdom i vente!


Har du sett slik ei søt "furtelippe"?

Og prinsen har fått seg fancy SUPERMANNDRAKT!
(eller lycradrakt om ein skal vere korrekt)


Sjå kor fint han kan sitte med den nye drakta på :)

Så supermann og mamma ønsker alle ei god helg!

Klem frå Sissel




5 kommentarer:

  1. Nydelig innlegg, Sissel!
    Du setter virkelig ord på det som rører seg - på en vakker og varsom måte.
    Det er ikke lett å forstå hvordan det egentlig kjennes, når man ikke har opplevd det samme selv...
    På samme tid kjenner jeg at mammahjertet mitt forstår - på sin egen måte...
    Gode klemmer sendes! <3

    SvarSlett
  2. Godt å lese det fine innlegget.
    Du er så flink til å sette ord på tankane dine.
    Det er ikkje lett å sette seg inn i situasjonen,
    men må seie som dama ovanfor. Eg kjenner det i hjartet mitt.

    Eg trur det er viktig i bearbeidinga at du er så open og set ord på kjenslene.

    Tenkjer ofte på dokke !

    God helgaklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Oscar er så herleg, ein nydeleg gut som lyser av glede og også kan ha furteleppe.
    Skjønn !!

    SvarSlett
  4. Hei! Du er så flink Sissel. Jeg er stadig innom bloggen til Oskar, og jeg må si det kommer en liten tåre for hvert innlegg jeg lester. Stor klem til dere begge fra Stine (& Tobias:)

    SvarSlett
  5. Du er så flink til å sette ord på ting Sissel! Jeg har virkelig ikke sjangs i havet til å sette meg inn i deres situasjon..jeg blir så imponert...jeg blir så glad for at det finnes sånne folk som dere! Får alltid tårer i øynene av innleggene dine! For en vakker og sterk gutt dere har :D Gleder meg til å hilse på han i april :D
    Stooooor klem :D

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)