mandag 5. november 2012

Veka som gjekk og Bergenstur

Plutselig hadde ei veke til gått, og vi nærma oss
fort jul.... skjønna ikkje heilt kor tida blir av?
Syns det nettopp har vore sommar - og
no er det snart jul!

Heldigvis har eg komt i havn med ein del julegaver allereie,
prøver å benytte anledninga når vi er på tur -
og fekk handla ganske masse i Bergen medan eg var
der på arbeidsleiarkurs :)
Ikkje meir enn halvanna veke sidan eg kom heim -
og i dag skal vi til Bergen igjen...
Men denne gangen på kontroll med Oskar -
vi er på Haukeland to gangar i året på dagposten på
barneklinikken for å følge opp guten,
og denne gangen står endokriniolog, ernæringsfysiolog,
nevrolog og gastrolege på programmet - i tillegg til ein
masse blodprøver. Får berre håpe at vi blir ferdige til båten går
heimover i mårgå ettermiddag ;)

For på søndag reiser papsen, Oskar og assistent til Hamar
på ny økt med PTØ-trening - så skal eg ned og vere der ilag med
han i to veker....og når vi då kjem heim er det DESEMBER!
Hjelpe meg!

Skal bli veldig kjekt å treffe igjen mange vi kjenner på senteret -
både store og små <3
Men må innrømme at eg er ganske lei av å reise....
sidan april har vi vore tre turar til Hamar, to til Oslo, ein til Trøndelag
og ein til Mallorca (sjølv om det var berre kos). Så når vi kjem heim
frå Hamar er det juleferie, sånn bortsett frå ein tur til Førde og ein til Sandane ;)

I helga har vi kosa oss på bursdagsfest til fire kjekke søskenbarn -
og Oskar er som alltid blid som ei sol når han får pynte seg og
ete sjokoladekake :)


Med voks i håret, solbriller og finskjorte på er
Oskar ein superlykkelig gut :)



I helgane er Oskar veldig gla i å rangle -
han vil helst vere oppe heile natta ;)
Dette bildet er frå laurdagskvelden då han omsider kom seg
i seg klokka halv ti på kvelden, som er seint nok når ein er tre år
og ikkje søv middag :)

Ønske alle sammen ei strålande veke -
og kryssar fingrane for at det fine veiret held seg no når vi skal
på båttur, så ikkje mamsen blir grønn i trynet ;)

Klem frå Sissel





3 kommentarer:

  1. Kjekt å lese om livet dokka. Forstår du blir trøytt av all reisinga,
    men du få no litt avveksling i kvardagen..
    Herleg gut ! Klart han vil vere lenge oppe, det er vanleg det i helga veit han...

    God tur til Bergen
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Lykke til i Bergen og god tur til Hamar :) Send meg ei melding når du er her så må vi finne en dag og møtes på :) Klem

    SvarSlett
  3. Hjelpes, det er hektiske dager hos dere forstår jeg,
    håper det gikk bra i dag og at dere hadde en fin tur:)

    Flott gut med tøffe solbriller, synes dere begge så riktig så fornøyde ut jeg;) A føler seg også stilig med voks i håret og jammen er han litt av en ranglefant i helgene han også. Forstår de så godt, tenk om de går glipp av noe da;)

    Ha en god kveld, og god tur hjem i morgen:)
    Varm klem
    Hanne:)

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)