tirsdag 3. juli 2012

Familiefest og ny kommunikasjonsbok

I helga har vi hatt fullt hus og stormande jubel :)
Alle tre gutane har vore feira med nesten 35 gjestar -
pakkar, kaker, is og brus ;)


Strålande fornøgd Oskar fekk seg både klede,
fingermaling, bok og traktor (som e det store for tida)


Bløtkake med jordbær fallt godt i smak ;)

Ellers har eg klipt og laminert dei siste dagane -
for no som Oskar skal få MyTobii (som kjem på torsdag)
skal han ha nye symbol -
og dermed må han ha ny "snakkebok" også -
noke som han syns er veldig kjekt!

I dag las vi i den nye boka han fekk til bursdagen -
og så ville han lese ny bok, men ikkje vanlig bok -
men snakkeboka ;)
Då var han kjapp til å fortelle mamsen at han ville gjere noke,
han ville ut og disse!
Strålande fornøgd Oskar dissa med gliset på plass :)
Han veit kva han vil guten!
Og jammen er det kjekt!

Her er nokre bilder av den nye snakkeboka


Vi har auka opp frå 4 til 10 symbol per side ;)


Denne boka gir større muligheter for at Oskar kan uttrykke
seg enn den forrige


og eg syns symbola er mykje betre ;)


Herlige fargar delar boka inn!

Tusen takk til Anne-Merete som sendte det nye
utkastet i posten som eg har laga ferdig!
Vi gledar oss til å begynne å bruke den :)
Og så får vi utvide etterkvart når vi får det nye dataprogrammet
på plass :)

Ha ei fortsatt strålande veke!

Klem frå Sissel

2 kommentarer:

  1. Du har virkelig hatt å gjøre siste dagane ser jeg:D men det er kjekt å stelle i stand selskap også, i alle fall synes jeg det;)
    Har alle hatt dag enda, eller har mellomste og Oskarprinsen feira på forskudd?
    Seier uansett gratulerer så masse til dei alle tre:)

    Og så synes jeg det er så spennende med my tobii, lykke til så masse:)

    Fin uke til deg,
    Og god klem:)

    SvarSlett
  2. SÅ utrolig flink han og du er!!! Veldig bra! Tok han de nye symbolene lett? Du har jo ikek bare endret symbolene men eksplodert i antall ord pr side! Supert at han fikser fer pr side. Det er noe med systemet som er lettere å se også da! Tøffinger!!! :0) Stå på! :0) Språk er makt! Og det kjenner dere på kroppen hver dag, liten og stor ser jeg! :0)

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)