torsdag 5. juli 2012

Eit lite tips :)

Oskar er veldig glad i å lese bøker,
men det har vore vanskelig å halde han på fanget
samtidig som eg skal holde boka og lese til han...

...såg ein dag på han og assistenten som skulle lese bok -
og fekk plutselig ein ganske god ider som kanskje
andre kan ha nytte av også ;)

Papsen til Oskar er ganske musikkinteressert -
og har ståande ein del forskjellig utstyr til slikt -
så eg kom på at vi har eit ganske robust
notestativ ståande på vaskerommet -
og vips - så vart det bokholdar :)))


Skulle tatt bilde medan eg les til Oskar -
men hadde ikkje fleire hender til overs ;)

Med boka på stativet har eg hendene fri til å kunne
stabilisere Oskar slik at lesestunda blir kjekk og koselig
i staden for at den som skal lese blir heilt gåen i kroppen
av å holde både han og boka :)))

I tillegg har vi ein del bøker med lydar -
og no kan eg faktisk trykke på lydane også ;)

Kanskje noken andre kan ha nytte av dette tipset -
slike notestativ finn du i dei fleste musikkforretningar -
vi har allereie bestillt eit til som Oskar kan bruke i barnehagen ;)

Ha ein fin kveld -
i mårgå skal eg og storegutane på stranda og nyte sola
medan Oskar er i barnehagen.
Så blir det kanskje kanskje ein tur på Vanylvsråkk
om overskuddet er der ;)

Klem frå Sissel



1 kommentar:

  1. Kor kreativ du er !
    Fantastisk god idè.

    Håpe dokke har ein fin dag på stranda idag ☼
    Klem

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)