tirsdag 3. januar 2012

Julegaver frå prinsen :)

Det kjekkast eg får til jul -
er gåvene som ungane har laga sjølve!

No er det kun Oskar som går
i barnehage av gutane våre -
og i år var han den einaste som hadde laga
gave sjølv.

Dei andre to hadde handla nydelige gaver
som det låg mykje omtanke bak <3

I år fekk vi desse to vakre gavene med prinsen vår :

Denne skjønne blomsterpotta....

...som vart nydelig med vårlige primula i :)


Og dette vakre bildet med hand- og fotavtrykk

Tusen takk til prinsen vår
(og til dei som hjalp han med å lage dei)

Klem frå Sissel

3 kommentarer:

  1. Jeg er så enig med deg Sissel, jeg elsker å få gaver som barna har laget.
    Nå har jeg en "pitteliten" mistanke om at enkelte av gavene jeg har fått er laget av velmenende assistenter og ikke A;-)
    Men det er greit det, han har nok hjelpt tilღ

    Håper dere får ei god uke,
    her er hverdagen tilbake og i morgen skal A på skolen igjen:)
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Kjempefin gave!
    Jeg savner at ungene gir meg selvlagde gaver, men av to tenåringer kan man jo bare ikke forvente det.

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem, Marianne.

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)