fredag 6. januar 2012

Har du oppdaga det?

At verda er full av fantastiske mennesker?

Det har vi!

Vi har mange fantastiske mennesker rundt oss,
både nære og fjerne...
Mennesker som bryr seg om oss -
og som vi bryr oss om!



Verda virkar av og til ganske forskrudd...
og vanskelig å forholde seg til...
Men om du leitar,
finn du det gode som er rundt deg!



Vi har fantastiske vennar -
som faktisk har tilbydd seg å legge fliser på
badet til Oskar -
heilt gratis!

Så - har du oppdaga det?

Vi har ei flott familie som stiller opp...
...besteforeldre som passar storegutane når vi
må på sjukehus eller trening med minstemann....
Eg har ei syste som har tilbydd seg å ta fri
frå jobb i ei veke for å vere med oss til syden og
hjelpe oss slik at vi kan få det til!
Og alle dei andre som er der på telefon eller
stikk innom ein tur.





Vi har vennar som ikkje gløymer oss sjølv om
vi ikkje kan vere med på alt slik som før...
Vennar som virkelig bryr seg!
Og som vi er så uendelig glade i!

Vi har eit flott personale rundt Oskar -
både pedagog, assistentar og andre fagpersonar.
Alle gjer sitt ytterste for at alt rundt Oskar
skal fungere best mulig -
og dei bryr seg om han :)



Vi har så utrulig mykje å vere takknemmelige for!
Vi hadde aldri klart dette uten dåkke!

Så sjølv om eg veit at eg seier det ellers -
så syns eg at dåkke fortjenar ei takk her også!

Og so er det slike -
som heilt uten å egentlig kjenne oss -
sender dette i posten :


Blir heilt rørt eg!

Så :
sjå rundt deg -
sjå kor masse godt som finst -
ikkje grav deg ned i alt som er vondt og vanskelig -
då får du det berre verre sjølv..
Vær gla for livet ditt
og ta vare på dei rundt deg :)

Klem frå Sissel

13 kommentarer:

  1. Nå må jeg smile. Det samme skiltet fikk vi av en god venn da vi fikk vite at Klara var syk. Det har fulgt oss siden - til og med i begravelsen til Klara måtte vi ha med oss disse ordene.
    Så fantstisk med så mange flotte personer rundt seg - men så er nok dere en familie det er lett å bli glad i Sissel:)

    Anne Bjørg

    SvarSlett
  2. Åh !!! Sitter med tårer i øynene etter dette nyyydelige innlegget Sissel <3 Du er fabelaktig som greier og se deg rundt og oppdage dette i din ellers travle,utfordrende hverdag ... god helg til deg fra meg <3

    SvarSlett
  3. Hei Sissel!
    Eg synes det er så utruleg flott å sjå korleis du og familien taklar den situasjonen dokker er i og utfordringane dokke møte på. Eg har sjølv erfart at livet kan by på mange utfordringar og er utruleg takknemmeleg for at eg voks opp i ein familie som lærte meg å takle det med eit smil =) Eg håpar dokke får ei riktig god helg! <3
    Klem Victoria

    SvarSlett
  4. Jeg ble veldig rørt av innlegget ditt. Jeg beundrer deg for ditt pågangsmot og din styrke, og at du deler dette med oss. Ingen har lovet at livet skal være lett, og vi har vel fått litt mer enn andre, noen av oss. Tenker på deg og Oskar-prinsen.<3
    Mange klemmer fra Kirsten<3

    SvarSlett
  5. Sitt også hær me tåra i øyan etter å ha lest d flotte innlegge, Astrid.
    Ønske dæ og dine ei rikti go hælg!
    Klæm,Cecilie.

    SvarSlett
  6. Ett rørende og flott innlegg, Sissel. Du er flink til å ta ting på kornet.
    God helg, og en klem til Oscarprinsen.
    Hilsen Inger

    SvarSlett
  7. Så herlige ord Sissel! Ble helt på gråten her =) Du og dere er virkelig noen herlige mennesker! Gleder meg virkelig til å treffe deg =)
    Mange varme klemmer fra meg til alle dere =)

    SvarSlett
  8. Du har alltid vert flink med ord Sissel, du beskrive ting so bra og realistisk. Du e ei dame eg e stolt av å vere venninne med.
    Takk for at du minner oss på at en ikkje skal grave seg ned i negative tankar om korfor livet vart som det vart, men heller nyte øyeblikkene!!

    SvarSlett
  9. Vi samler jo på øyeblikk så jeg vet bare så godt hva du mener:)

    God klem til deg i kveld, og takk for de gode kommentarene du legger igjen hos meg, det er noen av de øyeblikkene som gjør meg glad:)

    SvarSlett
  10. takk for kommentar på bloggen min :-) du skriver utrolig bra!! og du har så rett i det du skriver!!

    SvarSlett
  11. Herlighet for noen mennisker du har rundt deg!!
    For meg ser du også ut som en humørsprider c",)

    Klem Anna

    SvarSlett
  12. Eit nydeleg innlegg !
    Du er så flink å ordlegge deg.
    Så flott at du heidrar alle som stiller opp, det set dei nok stor pris på.

    klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  13. Du er virkelig fantastisk!!! Så fint å lese innlegget ditt.

    Godt å ha slike hverdagsengler rundt seg:-)

    Klem Therese (mammaen til Phillip og Pernille)

    SvarSlett

Blir veldig gla for kommentarar på bloggen ;)